Nuffnang Ads

Agoda Ads

Tuesday, April 26, 2011

Yey... dah ada 100 follower...

Assalamualaikum & salam 1Malaysia,

Alhamdulillah... saya sangat-sangat berterima kasih kepada rakan-rakan blogger yang sudi menjenguk blog saya yang tak seberapa ni... apatah lagi mereka yang sudi menjadi FOLLOWER... Terima kasih banyak-banyak... saya sangat terharu... (huhuhu... betul... betul terharu... tak sangka...)

Saya berhasrat untuk membuat review kepada blog Nadia Alzahra kerana anda follower saya yang ke-100... terima kasih Nadia...Terima kasih banyak-banyak...!!





Rakan-rakan blogger boleh singgah ke blog Nadia Alzahra untuk mendapatkan "suntikan rohani... antara label yang saya suka highlight di sini adalah muslimah, (bagi rakan-rakan blogger wanita, sila baca entri ini 'Tabiat Wanita Membawa Ke Neraka' -saya sangat suka entri ini... thanks Nadia for the info-tawadhu, penulisan 'cerpen islamiah' di karya tafakur zikraa dan banyak lagi... Kalau anda nak tahu, Nadia baru berusia 18 tahun...!! Tapi karya penulisannya sangat superb!! (clap... clap... clap...) So, jangan ketinggalan untuk mendapatkan informasi islamik di sini...     

Buat rakan-rakan follower yang lain, jangan kecil hati sebab saya tak review blog anda... InsyaAllah, jika saya ada kesempatan saya akan review blog-blog rakan follower yang lain... cuma sekarang ni ada kekangan masa sedikit... (students nak final exam... so saya sibuk sikit...) 

Walau bagaimanapun, saya nak ambil juga kesempatan ni untuk mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang sudi follow blog saya yang tak seberapa ni... Thank you so much!! Love you all... :*




6 comments:

  1. ala cmne nak bagi ramai followers niee...idea siket..hehe...

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum

    kak nora..Allah,terharunya, diberi penghargaan sebegini..
    nasib baik belum dapat hadiah lagi, kalau dah dapat, confirm melompat-melompat..hik3..

    blog kak nora pun cantik, penuh dengan kanak-kanak,
    nadia suka ^_^..

    hehehe,suka entry kak nora nih (yelaa,dah promot blog nadia )hih..
    selamat maju jaya buat kak nora,
    salam ukhuwwah,

    semoga akak nora dan family dirahmati oleh Allah SWT..
    Allahumma amiin :)

    ReplyDelete
  3. Diyana: thank you.. :D

    Strawberry: mmg sakit juga nak tunggu 100 org follower tu.. sbb kena rajin blog walking... tapi kekangan masa.. kalau rajin buat blog walking & comment post entry org lain, insyaAllah... :D

    Nadia: heheh thanks sudi jengah lagi... :p suka baca entri2 nadia, tapi tak smpt nak komen.. masa sgt tidak mengizinkan.. selamat maju jaya juga buat Nadia... nanti akak singgah blog awak lagi yea... bila students dah abis exam... :D

    ReplyDelete
  4. tips nak dapat ramai followers pls... :8)

    ReplyDelete
  5. hai.... sy nak jadi follower yang ke 111 boleh? huhuhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...